Dzacho Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 Dziś zainstalowałem najnowszą wersję beta MX5, uruchomiłem, zsynchronizowała dane z chmury: ulubione, quick access, hasła, ale kompletnie nie umiałem się w niej odnaleźć, więc postanowiłem wrócić do MX4. Niestety, gdy uruchomiłem MX4, przeglądarka zsynchronizowała dane z chmury i okazało się, że poznikały kafelki quick access, z 6 stron zrobiły się 4 - na pierwszej są tylko brązowe prostokąty z literami alfabetu, które po kliknięciu na nich donikąd nie prowadzą, 2 i 3 strona są puste, a na 4-tej jest kilka prostokątów z kilkoma miniaturami dawnych kafelków. Da się jakoś przywrócić dawne kafelki? Ten problem spowodował, że MX5 jest dla mnie nie do użytku - pomijam fakt, że MX5 pozamieniał miejscami moje wszystkie Ulubione, które teraz nawet nie mają ikonek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magg Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 2 minutes ago, Dzacho said: Dziś zainstalowałem najnowszą wersję beta MX5, uruchomiłem, zsynchronizowała dane z chmury: ulubione, quick access, hasła, ale kompletnie nie umiałem się w niej odnaleźć, więc postanowiłem wrócić do MX4. Niestety, gdy uruchomiłem MX4, przeglądarka zsynchronizowała dane z chmury i okazało się, że poznikały kafelki quick access, z 6 stron zrobiły się 4 - na pierwszej są tylko brązowe prostokąty z literami alfabetu, które po kliknięciu na nich donikąd nie prowadzą, 2 i 3 strona są puste, a na 4-tej jest kilka prostokątów z kilkoma miniaturami dawnych kafelków. Da się jakoś przywrócić dawne kafelki? Ten problem spowodował, że MX5 jest dla mnie nie do użytku - pomijam fakt, że MX5 pozamieniał miejscami moje wszystkie Ulubione, które teraz nawet nie mają ikonek. Jeżeli nie masz backupu konfiguracji QA z Mx 4 to niestety nic nie poradzisz. Możesz spróbować poszukać pliku Thumb.dat w C:\Users\twoja_nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Public\NewTab\Thumb i sprawdzić datę modyfikacji. Może nowa instalacja przeglądarki nie nadpisała tego pliku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzacho Posted August 1, 2016 Author Report Share Posted August 1, 2016 Na szczęście miałem kopię ustawień całego MX4. Nadpisałem nowy folder "QuickAccess" (ten po synchronizacji) starym, uruchomiłem, ale automat znów zsynchronizował Quick Access, tym razem synchro spowodowało, że miałem jedną stronę i kilka kafelków z miniaturami. Więc wyłączyłem synchronizację Quick Accessa, ponownie nadpisałem folder z kopii i miałem stare, prawidłowe kafelki. Ale po włączeniu synchro online, znów mam błędną kopię Quick Accessa - w jaki sposób spowodować, żeby to co mam w moim Quick Access zostało wysłane w chmurę, a nie zostało podmienione tym co wysłał MX5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzacho Posted August 1, 2016 Author Report Share Posted August 1, 2016 W C:\Users\twoja_nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Users\[Moj mail-login]\ znalazłem foldery backup\QuickAccess, w którym jest kilka plików z datami tworzenia kopii zapasowej, przykladowy plik: QA-2016-07-23-01-36-50.mxbackup. To sugeruje, że można przywrócić kopie Quick Access. Jak to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.