01151841 Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 Herkese Merhabalar Şirket için kullandığımız TRIOLE ServiceDesk arayüzü ve içeriğiyle beraber kullanılamıyor. Herhangi bir bilgisi olan yada kullanabilen var mıdır? Teşekkürler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
furkanavshar Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 Merhaba, foruma hoş geldiniz (: Oldukça eski bir sürüm kullandığınız görülüyor. Şu an kullanmakta olduğunuz Maxthon'u bilgisayardan kaldırdıktan sonra http://dl.maxthon.com/mx4/mx4.4.3.3000.exe bağlantısından en son kararlı sürümü indirip tekrar denemenizi öneriyorum. Ayrıca TRIOLE arayüzünü deneyebileceğimiz herhangi bir link tedarik edebilir misiniz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
01151841 Posted December 3, 2014 Author Report Share Posted December 3, 2014 furkanavshar replied at 2014-12-3 05:34 Merhaba, foruma hoş geldiniz (: Oldukça eski bir sürüm kullandığınız görülüyor. Şu an k ... Merhaba Verilen linkten güncellemeyi yaptım fakat durum aynı. Login ekranı ok fakat login olduktan sonra durum farklı. Resimlerde görüntüler mevcut. Adres bu şekilde https://servicedesk.uk.fujitsu.com/CAisd/pdmweb.exe Teşekkürler Link to comment Share on other sites More sharing options...
furkanavshar Posted December 3, 2014 Report Share Posted December 3, 2014 1417610872 replied at 2014-12-3 17:19 Merhaba Verilen linkten güncellemeyi yaptım fakat durum aynı. Merhaba, Bu web sayfası üzerindeyken (TRIOLE sekmesindeyken) sağ üstteki Seçenekler menüsüne (üç çizgi) tıklayıp Rklm Avcısı seçeneğine gelerek "Bu web sitesi için Rklm Avcısını etkinleştir" komutundaki -varsa- tiki kaldırabilir misiniz? Belki engelleme kurallarından biri, bazı elementlerin açılmasını engelliyor olabilir. Görünümün yine düzelmemesi halinde, yine Seçenekler Menüsünden "Tarayıcı çekirdeğini değiştir : ... -> ..." seçeneğine tıkladığınızda sayfa düzgün görüntülenecektir. Ayrıca TRIOLE hizmetini sonraki ziyaretlerinizde de Maxthon bu tercihinizi hatırlayacak ve her defasında otomatik olarak düzgün görüntülenen şekilde açacaktır. Not: Ayarlar > Gelişmiş > Tarama bölümünde bulunan "Her zaman Ultra Kipi kullan" kutucuğu işaretsiz olmalı ve "Retro Kipinde standart hareketlendirmeyi etkinleştir" kutucuğu ise işaretli olmalı. Sorunun devam etmesi halinde lütfen bize tekrar bildirin, Saygılar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
01151841 Posted December 4, 2014 Author Report Share Posted December 4, 2014 Merhaba Yardımınız için çok teşekkürler. Şu anda stabil şekilde çalışıyor. Kolay Gelsin Link to comment Share on other sites More sharing options...
furkanavshar Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 1417610872 replied at 2014-12-4 11:56 Merhaba Yardımınız için çok teşekkürler. Şu anda stabil şekilde çalışıyor. Rica ederim. Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Maxthon'a verdiğiniz destek için teşekkürler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts