Pasek dolny opcje przesunęły się na lewa stronę


bos_kg

Recommended Posts

Dziś tak myślę sobie wieczorkiem czy Mx5 ma nowa wersje wchodzę na forum i jest od razu info nowej wersji tym razem nie beta instaluje nawet osuwając poprzednia wersje beta i działa od razu poprawnie ale pojawia się na dole paska te opcje jak obciążenie procesora jak wysyła pobiera internet ile mam ram itp mam ustawione ale bardziej na lewo przeskoczyła ta opcja nie wiem dlaczego 

pasek dolny.JPG

Link to comment
Share on other sites

Nie Pomaga kilka razy tak robiłem kilka razy całkowicie od odinstalowywałem i instalowałem bez skutecznie na przeglądarkach nie znam się a jak poznam opcje naprawy od nowa coś nie tak działa ja nie mam portable a tą wersje zaraz jak wejdziemy na forum jeszcze sprawdziłem na innym komputerze  po formacie i to samo jest nie chce do bety wraczać 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, bos_kg said:

Nie Pomaga kilka razy tak robiłem kilka razy całkowicie od odinstalowywałem i instalowałem bez skutecznie na przeglądarkach nie znam się a jak poznam opcje naprawy od nowa coś nie tak działa ja nie mam portable a tą wersje zaraz jak wejdziemy na forum jeszcze sprawdziłem na innym komputerze  po formacie i to samo jest nie chce do bety wraczać 

Mam osobiste pytanie,jakie szkoły kończyłeś.

Link to comment
Share on other sites

wiem o co pytasz o pisownie to wybaczcie wszysczy to moja wada zaden program itp nie do doda znakuw  interpunkcji przepraszam jak mnie zle się rozumie ale dysortografia to moja wada secjalnie tego nie robie czy z lenistwa 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bos_kg said:

wiem o co pytasz o pisownie to wybaczcie wszysczy to moja wada zaden program itp nie do doda znakuw  interpunkcji przepraszam jak mnie zle się rozumie ale dysortografia to moja wada secjalnie tego nie robie czy z lenistwa 

ok,przyjąłem do wiadomości. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, bos_kg said: