TRIOLE ServiceDesk Kullanılamıyor


01151841

Recommended Posts

Merhaba, foruma hoş geldiniz (:

Oldukça eski bir sürüm kullandığınız görülüyor. Şu an kullanmakta olduğunuz Maxthon'u bilgisayardan kaldırdıktan sonra http://dl.maxthon.com/mx4/mx4.4.3.3000.exe bağlantısından en son kararlı sürümü indirip tekrar denemenizi öneriyorum.

Ayrıca TRIOLE arayüzünü deneyebileceğimiz herhangi bir link tedarik edebilir misiniz?

Link to comment
Share on other sites

furkanavshar replied at 2014-12-3 05:34 back.gif

Merhaba, foruma hoş geldiniz (:

Oldukça eski bir sürüm kullandığınız görülüyor. Şu an k ...

Merhaba

Verilen linkten güncellemeyi yaptım fakat durum aynı.

Login ekranı ok fakat login olduktan sonra durum farklı.

Resimlerde görüntüler mevcut.

Adres bu şekilde

https://servicedesk.uk.fujitsu.com/CAisd/pdmweb.exe

Teşekkürler

post-30929117-14315122423205_thumb.png

post-30929117-14315122425289_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

1417610872 replied at 2014-12-3 17:19 back.gif

Merhaba

Verilen linkten güncellemeyi yaptım fakat durum aynı.

Merhaba,

Bu web sayfası üzerindeyken (TRIOLE sekmesindeyken) sağ üstteki Seçenekler menüsüne (üç çizgi) tıklayıp Rklm Avcısı seçeneğine gelerek "Bu web sitesi için Rklm Avcısını etkinleştir" komutundaki -varsa- tiki kaldırabilir misiniz? Belki engelleme kurallarından biri, bazı elementlerin açılmasını engelliyor olabilir.

Görünümün yine düzelmemesi halinde, yine Seçenekler Menüsünden "Tarayıcı çekirdeğini değiştir : ... -> ..." seçeneğine tıkladığınızda sayfa düzgün görüntülenecektir. Ayrıca TRIOLE hizmetini sonraki ziyaretlerinizde de Maxthon bu tercihinizi hatırlayacak ve her defasında otomatik olarak düzgün görüntülenen şekilde açacaktır.

Not: Ayarlar > Gelişmiş > Tarama bölümünde bulunan "Her zaman Ultra Kipi kullan" kutucuğu işaretsiz olmalı ve "Retro Kipinde standart hareketlendirmeyi etkinleştir" kutucuğu ise işaretli olmalı.

Sorunun devam etmesi halinde lütfen bize tekrar bildirin,

Saygılar.

Link to comment
Share on other sites