Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Dzacho

Problem z Quick Access po przejściu z MX4 na MX5 i z powrotem

4 posts in this topic

Dziś zainstalowałem najnowszą wersję beta MX5, uruchomiłem, zsynchronizowała dane z chmury: ulubione, quick access, hasła, ale kompletnie nie umiałem się w niej odnaleźć, więc postanowiłem wrócić do MX4. Niestety, gdy uruchomiłem MX4, przeglądarka zsynchronizowała dane z chmury i okazało się, że poznikały kafelki quick access, z 6 stron zrobiły się 4 - na pierwszej są tylko brązowe prostokąty z literami alfabetu, które po kliknięciu na nich donikąd nie prowadzą, 2 i 3 strona są puste, a na 4-tej jest kilka prostokątów z kilkoma miniaturami dawnych kafelków. Da się jakoś przywrócić dawne kafelki?

Ten problem spowodował, że MX5 jest dla mnie nie do użytku - pomijam fakt, że MX5 pozamieniał miejscami moje wszystkie Ulubione, które teraz nawet nie mają ikonek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Dzacho said:

Dziś zainstalowałem najnowszą wersję beta MX5, uruchomiłem, zsynchronizowała dane z chmury: ulubione, quick access, hasła, ale kompletnie nie umiałem się w niej odnaleźć, więc postanowiłem wrócić do MX4. Niestety, gdy uruchomiłem MX4, przeglądarka zsynchronizowała dane z chmury i okazało się, że poznikały kafelki quick access, z 6 stron zrobiły się 4 - na pierwszej są tylko brązowe prostokąty z literami alfabetu, które po kliknięciu na nich donikąd nie prowadzą, 2 i 3 strona są puste, a na 4-tej jest kilka prostokątów z kilkoma miniaturami dawnych kafelków. Da się jakoś przywrócić dawne kafelki?

Ten problem spowodował, że MX5 jest dla mnie nie do użytku - pomijam fakt, że MX5 pozamieniał miejscami moje wszystkie Ulubione, które teraz nawet nie mają ikonek.

Jeżeli nie masz backupu konfiguracji QA z Mx 4 to niestety nic nie poradzisz.

Możesz spróbować poszukać pliku Thumb.dat C:\Users\twoja_nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Public\NewTab\Thumb i sprawdzić datę modyfikacji. Może nowa instalacja przeglądarki nie nadpisała tego pliku.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na szczęście miałem kopię ustawień całego MX4. Nadpisałem nowy folder "QuickAccess" (ten po synchronizacji) starym, uruchomiłem, ale automat znów zsynchronizował Quick Access, tym razem synchro spowodowało, że miałem jedną stronę i kilka kafelków z miniaturami. Więc wyłączyłem synchronizację Quick Accessa, ponownie nadpisałem folder z kopii i miałem stare, prawidłowe kafelki. Ale po włączeniu synchro online, znów mam błędną kopię Quick Accessa - w jaki sposób spowodować, żeby to co mam w moim Quick Access zostało wysłane w chmurę, a nie zostało podmienione tym co wysłał MX5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

C:\Users\twoja_nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Users\[Moj mail-login]\ znalazłem foldery backup\QuickAccess, w którym jest kilka plików z datami tworzenia kopii zapasowej, przykladowy plik: QA-2016-07-23-01-36-50.mxbackup. To sugeruje, że można przywrócić kopie Quick Access. Jak to zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites