Sign in to follow this  
Followers 0
Cordel

Nieistniejące i znikające kafle

11 posts in this topic

Maxthon 4.4.4.2000

Witam, mam problem z kaflami na stronach szybkiego wybierania. Po pierwsze mam parę nieistniejących kafli, pustych przestrzeni, z którymi nic nie mogę zrobić - traktowane jest jak tło. Opcja ukryj/pokaż puste kafle nie ma na to wpływu. Sa dziury i już. Po drugie: na trzech kaflach co nie dodam, po ponownym uruchomieniu znika i znowu mam kafel z plusem. Synchronizuję wszystko regularnie i wykonywałem czystą instalację, ale nic to nie zmienia. Co robić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj usunąć Mozaikę.

Możliwe, że to jest Twoim problemem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozaika dawno usunięta, zresztą problem nie występuje na pierwszej karcie, tylko na nastepnych, to jest dla przykładu druga:

zspc42.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cordel replied at 2015-2-24 22:19 back.gif

Mozaika dawno usunięta, zresztą problem nie występuje na pierwszej karcie, tylko na nastepnych, t ...

Czy aby na pewno wykonałeś czystą instalację Maxthona ?

Instalacja na czysto wiąże się z usunięciem danych użytkownika - stosowna opcja pojawia się podczas procesu deinstalacji przeglądarki.

Wykonałeś ten krok czy go pominąłeś ?

Po za tym, wnioskując z Twojego screena, jesteś pewien, że na tej 2-giej karcie również nie ma Mozaiki? Spróbuj kliknąć PPM na którąś z miniatur i zobacz czy nie pojawi się opcja " Ungroup".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, usunąłem dane przy deinstalacji i jeszcze potem ręcznie wywaliłem wszystkie pozostałości maxthona na dyskach. Nie, nie ma opcji ungroup na żadnej z miniatur, jest tylko edytuj, odśwież i usuń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cordel replied at 2015-2-25 05:59 back.gif

Tak, usunąłem dane przy deinstalacji i jeszcze potem ręcznie wywaliłem wszystkie pozostałości ...

Na pewno masz zainstalowaną wersję 4.4.4.2000?

Twój User Agent wskazuje na coś innego...

Spróbuj jeszcze wersję portable.

W ostateczności, wyłącz synchronizację Quick Access-a, usuń z niego wszystkie ulubione, poustawiaj na nowo wszystko wg. Twoich potrzeb w QA i sprawdź.

Ewentualnie wtedy włącz z powrotem synchronizację QA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, na pewno najnowsza wersja, nie wiem dlaczego user agent podaje co innego. Wersja portable to nie rozwiązanie dla mnie, preferuję instalacje. Ustawianie wszystkiego na nowo niewiele chyba da, skoro nie mogę usunąć pustych pól, przestawić ich, ani nic na nich umieścić. Te obszary są po prostu wyłączone z jakiegokolwiek użycia i zamurowane w swoich konkretnych miejscach. Poza tym budowałem QA zupełnie niedawno (przejście na jego nową wersję, które pogubiło połowę ustawień) i szczerze mówiąc uniknąłbym tego, bo 100 kafelków to nie zabawa, a mordęga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cordel replied at 2015-2-28 23:35 back.gif

Tak, na pewno najnowsza wersja, nie wiem dlaczego user agent podaje co innego. Wersja portable to ni ...

Wersji portable masz użyć w celu sprawdzenia - nie każę Ci jej używać na co dzień.

Pobierz, rozpakuj, nie loguj się do swojego Maxthon Passport, nie zmieniaj żadnych ustawień - dodaj po prostu parę swoich "problematycznych" ulubionych do Quick Access-a i sprawdź zachowanie Maxthona.

Tak przy okazji - wspominałeś, że usunąłeś wszelkie pozostałości po Maxthonie podczas ponownej instalacji - z AppData również?

User Agent-a zmienisz w opcjach Maxthona w zakładce zaawansowane - odznacz "Dostosuj opis User Agent"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portable zostawiam na koniec, bo na świeżej instalacji wszystko działa poprawnie, dopiero po synchronizacji dzieją się takie cyrki. Wyłączyłem synchronizację QA, odinstalowałem maxthona, wyczyściłem wszystko (tak, z app data usuwam zawsze) i po kolejnej instalacji, zalogowaniu się i upewnieniu, że QA jest czysty i mogę na nowo wszystko poustawiać wklepałem ręcznie tych 100 kafli z kartki. Nie muszę chyba mówić, co się stało, kiedy ponownie włączyłem synchronizację QA. Ja bardzo przepraszam, ale czy jest możliwość wymazania zapisanych na serwerze kafli, żeby cała moja robota nie szła do piachu przy każdej synchronizacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cordel replied at 2015-3-1 11:31 back.gif

Portable zostawiam na koniec, bo na świeżej instalacji wszystko działa poprawnie, dopiero po sync ...

Przejdź do tej lokalizacji (jak będziesz miał poustawiany QA po swojemu) - C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Users\nazwa użytkownika Maxthona\QuickAccess i skopiuj gdzieś sobie plik QaConfig.dat.

Możesz również skopiować sobie cały folder z C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Roaming\Maxthon3\Public\QuickAccess - znajdują się tam miniaturki ulubionych z QA.

Po całej tej operacji kopiowania plików z Appdata uruchom Maxthona, włącz synchronizację - niech pobierze się ten "popsuty" QA, następnie wyłącz synchronizację Quick Access, wyłącz przeglądarkę.

Skopiowane wcześniej plik/ foldery powklejaj w odpowiednie miejsca.

Uruchom Maxthona, kliknij opcje synchronizacji ustawień, włącz synchronizację QA i szybko kliknij przycisk Synchronizuj znajdujący się obok.

Na chwilę obecną tylko w ten sposób mogę Ci poradzić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, zaproponowane kroki nie rozwiązują problemu - dalej pobiera popsuty QA. Działam na razie na kopii plików z appdata, ale to się chyba na dłuższą metę mija z celem i czekam dalej na jakieś działające rozwiązanie. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0